diumenge, 16 de juny del 2013

Amb ganes em començat i amb alegría em acabat...!*

Bon día a tots, ha arribat, o millor dit, acabat el curs, i per desgràcia, també, les nostres últimes classes de música, en aquest institut, bueno, avui he decidit fer una petita despedida, per extra-resumir, lo tant que m'ha agradat aquest curs, he posat fotos i vídeos. Espero que us agradi,.
També crec que desde aquí  tinc que donar la despedida d'aquest blog...  una mica trist peró qui sap si algun dia m'animo i penjo algo... perquè no? però de moment, que sapigueu, que podeu visitar totes les meves entrades, i comentar i compartir el que vulgueu! és una feina que mai deixarà de ser, quedarà aquí, en aquest blog. GRÀCIES!*

 La Música comença on les paraules ja no poden arrivar...





2 comentaris:

  1. Que emotiu Josep. Gràcies per aquest glog tant sentit, serà un bon record per tu i per tots nosaltres. Una forta abraçada virtual :)

    ResponElimina
  2. Ooh!! Que bonic,m'agrada molt. Bona feina. I no et queixis que no et faig cap comentari jajaja

    ResponElimina