dimarts, 13 de novembre del 2012

S'apropa el nadal!

Bon dia, dintre de poc, arribarà l'esperat nadal, i a la classe de música, estem preparant tots plegats, unes composicions, bastant elaborades, i molt interessants, algunes les fem amb instruments de percussió,com els metal·lófons, i els xilòfons, jo toco el metal·lófon, concretament el soprano i el contralt, que per ser de les primeres vegades que ho practico a classe se m'està pro bè, i algunes amb flauta, a mi em costa molt apendre a tocar cançons, Peró espero ensurtir-me pro bé.
M'agradaria ensenyaros una composició, cantada per CHLOE AGNEW, que pertany al grup de celtic woman escolteu-la!

Arrivederci!

4 comentaris:

  1. Josep! M'ha agradat molt aquest article, i tots els que fas al blog. Crec que això que afegeixis coses que no treballem a classe és molt interessant, perquè aquesta cançó, per exemple, no la coneixia i m'ha encantat :)

    ResponElimina
  2. Cèlia! Moltes gracies sempre m'agrada afegir-hi cosetes al meu bloc que m'agradin a mi i tot.Sincerament no m'esperava que ningú escoltés aquesta cançó, pero m'alegru que t'hagui agradat!:)

    ResponElimina
  3. Hola Josep. Quina cançó més bonica. Gràcies per donar-nos-la a conèixer.

    ResponElimina
  4. Hola Adelaida! de res per això està aquest bloc!!:)

    ResponElimina