dijous, 16 de maig del 2013

Invención de Hugo!*

Bon dia a tots, aquest dies, que l'Adelaida, no ha estat, em estat veient una pel·lícula, i l'estem veient, aquesta pel·lícula, és 'La invención de hugo', de moment sembla bastant interessant, i la em fet servir evidentment, per treballar lo que em estat fent a classe sobre la música i cinema, i també podem associar-la amb els germans lumière, que també els em estat treballant a classe. Cuant acabem de veure aquesta pel·lícula, farem un treball amb una eina que es diu SMORE, en el que anirà tot el que em estudiat fins ara sobre la música i cinema, i també anirà una fitxa tècnica. No m'enrollo més, aneu-la a veure que val la pena! i fins el pròxim article!


FITXA TÈCNICA:

  1. Títol original: Hugo 
  2. Any2011
  3. Durada: 127 min.
  4. País:  Estats Units
  5. Director: Martin Scorsese
  6. Guió: John Logan (Llibre: Brian Selznick)
  7. Música: Howard Shore
  8. Fotografia: Robert Richardson
  9. Repartiment: Asa Butterfield , Chloë Grace Moretz , Ben Kingsley , Sacha Baron Cohen , Jude Law , Emily Mortimer , Michael Stuhlbarg , Ray Winstone , Christopher Lee , Richard Griffiths , Helen McCrory , Frances de la Tour
  10. Productora: GK Films / Infinitum Nihil / Warner Bros PicturesGènereAventures . Drama . Fantàstic . Intriga | Anys 30 . Cinema dins del cinema .Steampunk . Cinema familiar . 3-DWeb 
  11. Sinopsi: París, anys 30. Hugo, que és un nen orfe, rellotger i lladre que viu entre els murs d'una estació de trens parisenca. Ningú sap de la seva existència fins que el descobreix una excèntrica nena (Chloë Moretz) al costat de la qual viurà una increïble aventura ...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada