dimarts, 5 de març del 2013

Enquesta!!!*

Bon dia a tots, avui he realitzat una petita enquesta per al meu bloc de música 2.0, dintre de poc em tindré que presentar a un concurs de blocs(entre d'altres companys més), i m'agradaria saber la opinió d'algunes persones, ja que em serviria d'ajuda per anar arreglant petits detalls, que a mans de un tribunal, podrien ser decisius. Per realitzar aquesta enquesta, només teniu que posar la pagina inicial del bloc, i sota de el títol del bloc, ús sortiran unes respostes que escollir, i si us interessa ressaltar alguna característica més concreta, sempre podeu afegir un comentari en aquest mateix article, espero les vostres votacions! Gràcies.

2 comentaris:

  1. Bona idea Josep. El teu bloc comença a fer-se gran.

    ResponElimina
  2. Moltísimes gràcies Adelaida. Que em diguis això m'anima molt:)

    ResponElimina